See me in other links




Like-like

Tuesday, January 1, 2013

I'm not just a lover, i'm a believer in love.

Assalamualaikum

Sekarang tinggal lagi beberapa minit je sebelum ding-dong, ding-dong masuk Tahun Baru 2013, sekejap je kan. Aku rasa baru je nak rilek-rilek menikmati masa yg terluang dgn adek-badek yg tersayang, aleh2 nak kena bergerak sesudah Suboh 'boarding' ketapi...ahaks..

Nak masuk tahun baru ni, mula-mula aku nak ucap Selamat Tahun Baru 2013...Semoga azam2 baru ni terlaksana, azam2 thun lpas kita 'carry forward' ke thun ni...x kisahla apa, asalkan yg baik2.. Jadi, tahun ni aku pun berazam nak kurang2kan bercakap benda yg x penting dan sentiasa positif dalam hidup. Xmo sedih2..bak kata Puteri, 'kita enjoy!!'.

Jadi buat semua di luar sana, baik lovers or haters, know this, i'm not just a lover, i'm a believer in love, i practice it and i cherish it, because it's Allah's greatest gift to humankind.... Kalau korang rasa aku x praktik apa aku ckp ni, please, with all due respect come say it to my face...peace yo!





1 comment:

Unknown said...

This is to whom it may concern..peace yo!