See me in other links




Like-like

Monday, August 12, 2013

I'm 22!




Assalamualaikum

Raya tahun ni (8 Ogos) aku sambut hari jadi aku. Aku dah 22 uolls! Kejap je umur tu makin meningkat..da penat kena bebel da..hehe.. tapi apa nak buat..masuk telinga kanan keluar telinga kiri jer.. Birthday aku tahun ni seronok dan sederhana, sebab clash dengan Raya, aku dapat duit raya lebih, tapi wishes kurang sikit..xpe la, yang penting aku sihat dan dipanjangkan umur. Raya first tu, lepas balik sembahyang raya & salam semua orang, ibu suruh aku potong kek. Malu seh, da besar-besar nak jadi mak orang da, potong kek plak..haha..
Mungkin ni last la potong-potong kek, tahun depan hopefully aku da ad kerja sendiri da boleh belanja orang plak..ngehehe...

Dalam dunia ini, aku hanya nak bahagia dunia akhirat dan nak capai semua impian aku...


 


 Kek span coklat & krim, surprisingly sedap, ada rasa butter sikit... Delishh!




Happy birthday to me! lalala.. takde sapa nak nyanyi, nyanyi la sendiri..haha..


Thanks for reading this entry!






No comments: