See me in other links




Like-like

Thursday, September 19, 2013

Journal Hunting

Assalamualaikum
Muka berkerut-kerut dalam perjalanan ke library...ayoyo!
Buat masa ni aku tengah serabut and tudung berpintal-pintal mengerjakan proposal Final Year Project (FYP) aku..Kebetulan Supervisor (SV) aku takde kat sini plak dua minggu ni, lagilah merumitkan keadaan..ommo! Tajuk pun malam tadi pukul 12 baru aku dapat emel dari SV, pukul 12 malam. Semenjak dua menjak ni, aku rasa macam Cinderella plak, pukul 12 baru semua benda selesai... Sekarang ini, aku tengah memunggah dan menyelongkar segenap library n website jurnal nak dapatkan bahan. Da dapat pulak tu, naek juling haa mata aku ni tengok tulisan kecik-kecik dalam jurnal-jurnal tu. Patutlah budak-budak sains and doktor ni ramai pakai spek..haaa...belum lagi nak baca isi jurnal yang macam &^#%$ tu.. 
Muka aku dah sememeh dah dok baca jurnal, hidung tergesel-gesel kertas sampai hitam....hehe..over plak.
Sabarlah otakkku, kuatkan semangat..Polish spek tu selalu.kehkehkeh...sikit lagi je, lepas da lulus proposal..boleh mulakan FYP!



Kala malam bulan mengambang, aku merenungmu...wahaha..romantik gitu.. Ni la view aku tiap malam kat rumah aku...kalau aku dah tak tahan kena dera baca jurnal tu, aku tengok lampu-lampu ni

Muka syuke dapat banyak jurnal..syukenya, syukenya...heee




Mood : Ngokngek ting tong da nih..

2 comments:

fyezrahman said...

saya budak sains, tapi tak pakai spek pun! hehe

Unknown said...

haha..bagus la x pakai..tp ramai yang pakai....trmasuk la tuan pnya blog ni..