See me in other links




Like-like

Sunday, October 6, 2013

Mood Exam Tak Datang Lagi!

Assalamualaikum

Waduh, aduh...

Orang lain sibuk menelaah buku, aku sibuk menelaah Muka Buku, puas aku tutup, rasa nak bukak balik. Bukan apa, semester lepas aku deactivate fb, kononnya nak tumpu exam, tup-tup waktu exam ada perubahan, ada Pesanan Penaja dari pensyarah-pensyarah, tutorial dan soalan spot last minit, haaaa, kan da rugi...<_>... So tujuaannya, semester ni, nak alert la, tapi memang aku 24 jam x berenggang nih.. Aku tahu, apa-apa pun sederhana, tapi susah untuk manusia mcm aku nih...aku ALL OR NOTHING...hehe..
Dengan kepala aku serabut, barang tak packing lagi, x cukup kotak, sampai mak cik aku cakap

"orang pindah bilik, ko pindah rumah"

Tu la pasal Teh, orang perasan ada rumah.......Home Sweet Home la katakan, barang pun macam barang-barang rumah, nasib kuali dengan senduk je aku xde (walaupun aku tahu, ada yang bawak..hikhik)..
Kotak pun da berbuah-buah da, masih x cukup lagi, kalau ada kilang kotak pun, kilang tu tutup..aisey, apa nak buat, terpaksa la buat balik senarai Penting dan Tak Penting..ingat x? Dulu sekolah, kita ada senarai Penting, Tak Penting, Segera, Tak Segera tu??? Bila da siap senarai tu, masih lagi berkoyan-koyan barang aku, aku pun buat keputusan bagi nota-nota pada adik-adik junior dan sedekah buku-buku di surau. Elok-elok lagi, xkan nak buang kan? Setel da satu benda...

Berbalik pada isu aku, mood exam aku 0... Tukang motivasi, yakni Ibu dan Ayah nun jauh di sana, Inspirasi pun jauh, member pun 2, 3 blok jarak, memang mood xde la...aku dah la x bole study sunyi-sunyi. Kalau orang lain boleh dengar bunyi cengkerik, krikk, krikk tu, ak perlu suasana bunyi suara orang..mungkin bukan suara jerit-jerit, tapi suara la..hehe..suara member..Nak pergi bilik member, malas nk menapak..tgk la nanti esok-esok ke aku gagahkan diri berjalan...ehem, sekarang aku nak ucap sayonara kepada Muka Buku dan segala adik beradiknya...tata..kita jumpa lagi sebulan k...

No comments: